Ny kartläggning: Så mycket lägger svenska annonsörer på reklam
Sveriges annonsörer har i samarbete med IRM kartlagt svenska annonsörers reklambudgetar. I snitt investerar svenska företag 3,3% av sin omsättning på
Sveriges annonsörer har i samarbete med IRM kartlagt svenska annonsörers reklambudgetar. I snitt investerar svenska företag 3,3% av sin omsättning på
Gratistidningarna är stolta över att presentera ett riktigt bra kurserbjudande! I samarbete med Nischad utbildning erbjuder Gratistidningarna kurs i marknadsföring i
Kultur- och demokratiminister Alice Bah Kuhnke och statssekreterare Per Olsson Fridh har engagerat medieorganisationer genom rundabordssamtal under våren. De synpunkter, erfarenheter och
(Distributionsvillkoren med start 2017) 1.Utökade möjligheter med bilagor. Postnord ser över möjligheten att öka flexibiliteten med ibladade bilagor. Det innebär i så
Nu är det möjligt att ansöka om utvecklingsstöd för tryckta allmänna nyhetstidningar Den 15 april trädde en ny förordning om
…totalt med 10,3 procent jämfört med samma period fjol. Radio ökade med 34% och har ökat med 12% ackumulerat under
Är gratistidningar ett alternativ när prenumeranter och annonsörer lämnar den betalda morgontidningen? Stefan Melesko har analyserat medieföretagens olika motiv och
Gratistidningarna har knutit ett avtal med Bisnis för ekonomiska analyser. Detta innebär att vi kan följa den ekonomiska utvecklingen för
Vi arbetar för närvarande med flera olika utbildningsalternativ som vi kommer att kunna erbjuda medlemmarna och deras medarbetare. I skrivande
Sveriges mediabyråer släpper varje månad deras “mediebyråbarometern” som avslöjar hur investeringarna från mediebyråerna fördelats under månaden som gick. I April
Gratistidningarna kan erbjuda ett samarbete med den legendariske utrikeskorrespondenten Staffan Heimersson. Staffan erbjuder ett kåseri månadsvis på ca 3000 tecken.
Årets branschdag för gratistidningarna avslutades med att prisa insatser bland gratistidningar i Sverige under 2015. Där årets Gratistidning togs hem
Mediabyråinvesteringarna minskar i januari jämfört med samma period förra året. Nästan alla mediaslag backar, TV och internet är undantagen som
Dick Andersson har de senaste fyra åren varit anställd som kanslist i GTF och har under denna tid bl a
Från och med årsskiftet är det möjligt att distribuera två separata kundbilagor med PostNord. Det kommer också vara möjligt att
Det är hög tid att planera för årets tävlingar. Vi försöker hela tiden utveckla Branschdagen och därför har några tävlingskategorier försvunnit
Nu är det dags att börja planera deltagande på Branschdagen 2016! Nya tävlingskategorier! Fler föreläsningar! Och en extra spännande tävling
Genom kampanjen “annonser som ger effekt” visar vi varför gratistidningen är älskad av läsare och annonsörer lokalt.
Du hittar kampanjsidan här:
Annonser som ger effekt!
Gratistidningarnas Förening
Strandpromenaden 55
269 33 Båstad
Telefon 0708-99 29 01
kansli@gratistidningarna.se
Prenumerera på vårt nyhetsbrev
Gratistidningarnas Förening
Kalkvägen 6
269 36 Båstad
Telefon 0708-99 29 01
kansli@gratistidningarna.se
Prenumerera på vårt nyhetsbrev
© 2024 Gratistidningarnas Förening | Wapp Media